Saturday, January 30, 2010

Aktiviti Hari Sabtu

sonokk..sonok..hari nie buat pertama kalinya aku main futsal. Aku dan kengkawan seopis main futsal kat ampang, Walaupun tak pandai main , belasah jer. 2jam tu, penat tok sah cakap ler..sronok sbb dah lama tak bersukan ni, Pas ni aku ingat nak main badminton lak.. Jom sape nk ajak aku main badminton...Agak-agak berat aku turun tak, Target aku 45kg nie. Harap2 capai la.. sebelum raya nie..he..he..Ampang Sport Planet tu, best gak ah..surau ada, toilet pun oklah. 1 game dalam RM 130, tapi kalau jadi ahli dpt diskaun RM 30. Itu utk court kecik la.. kalau yg besar nyer RM150..Tapi aku bayar 5 inggit je:)

2 comments:

  1. Yelah tu, pastu sakit-sakit satu badan, siapa yang kena urut? Abang jugak!!

    ReplyDelete
  2. ala.. sekali-sekala, apa salahnya..:)

    ReplyDelete