Saturday, January 23, 2010

TabiatKu Yg Mmg susAh nAK stop..

1) Goyangkan kaki sebelum tidur
- ini tabiat ni aku ambik dari ayah aku. Time kecik dulu aku tanya ayah aku kenapa dia goyangkan kaki nk tidur n then dia cakap nak halau nyamuk. So, sampai skang aku goyang kaki aku..tak reti nak stop.

2) Pegang telinga
-ni pun time tidur gak. Aku suka pegang cuping telinga mak aku.Kalau tak x leh nak tidur.Yg ni boleh stop, tp kalau dapat pegang cuping telinga tu rasa lg nyeyak la..

3) Peluk Bantal Busuk.
Dulu aku ada bantal busuk dan aku telah membuangnya di Kulim(time belajar dulu). Dgn harapan aku tidak lagi terikat ngan bantal tu.

4)Pegang tangan baby..
emm nie mmg dari dulu, smpi skang. Kalau dulu aku suka masukkan jari aku dlm gengaman baby(adik aku la..)time dia tidur, skang lak anak aku jadi mangsa.. emm rasa cam best.Pelik kan..

5) Gulungkan lidah..
wa..yg ni la paling aku tak suka...tapi aku selalu buat tanpa disedari. Harap2 aku dpt stop kan tabiat ni secepat mungkin..

No comments:

Post a Comment