Saturday, January 30, 2010

Sudut Luahan Perasaan

khas untuk Mr B dan konco-konconya,
ingatlah kita ibarat roda , kejap kat atas, kejap kt bwh..sepatutnya time kat atas tu banyak2lah menginsafi diri.Jgn la ambil kesempatan keatas org yb berada dibawah. Kerana apa yg baik tu datangnya dr Allah. Dia akan tarik balik apa yg kita ada kalau itu yg Dia nak.
Mr B,
Aku bersabar jer apa yg ko buat kat aku dan aku akn terus bersabar lagi sampai bila2, sbb aku yakin, apa yg berlaku ada rahmat dan sebabnya. Mungkin kalau ko betul, Allah suh aku pikir apa salah aku dan kalau ko salah. aku yakin ko tetap akn dapat balasannya, mungkin cepat atau lambat. Tapi aku lagi suka kalau ko sendiri sedar kesalahan ko.
Mr B,
Aku mmg becita -cita untuk tak de lagi kaitan ngan ko..n then biler aku jumpa lagi ngan ko, aku harap time tu aku yg berada diatas.

sekian luahan perasaan ku..
Semoga Allah kuatkan semangatku dan tabahkan hatiku dlm menempuhi dugaanNya..Amin

No comments:

Post a Comment