Thursday, July 21, 2011

Aku dan Dia

Hari ni mood sentimental skit..

Aku dan dia..

First time aku nampak dia , di bahagian kitchen mcd uda ocean, pakai baju liverpool. First time naik motor ngan dia semasa aku kena suntik untuk ambil suntikan, sbb kerja kat fast food nie wajib ambil suntikan tu, itu pun terpaksa.First time aku suka kat dia, actually tak ingat sangat sbb first2 mmg tak suka.. rasenya time krew meeting kat tasik titiwangsa kot.

Walaupun banyak perbezaan citarasa antara kami tapi kami juga ada kegemaran yang sama. Kami tidak sempurna tapi kami cuba memberikan yg terbaik. Ya kadang2 timbul perselisihan pendapat tapi itu jugalah yg akan mengeratkan hubungan kami.

Ya aku berharap kasih sayang dan cinta diantara aku dan dia akan sentiasa segar dan kuat.Semoga dia akan menjadi suami ku dunia dan akhirat dan semoga aku menjadi bidadarinya. Amin.

No comments:

Post a Comment